Mihranimmm gecen hafta oğlum da iki karis mesafeden koltuktan haliya düştü hemen gittik. Uyku hali varsa uyanmakta zorlaniyorsa takip edemiyorsa bos bakiyorsa hemen geri getirin dediler. Gece iki uc saatte bir uyandirip kucagima aldim ve bana bakmasini sagladim. Sizin cocugunuz bence daha ciddi düşmüş fayansa. Baska bir doktora yada acile gotururseniz daha iyi olur sanki. Gecmis olsun.
He bir de fışkırır tarzda kusma en büyük belirti imiş.