demirboy haklısın kuzu. Kızımın el sallaması öpücük atması hoşuma gidiyor. Ama kizim genel anlamda temasta bulunmayı sevmiyor. Bana eşime sarılıyor. Öpuyor, kucağımıza geliyor. Ama bunu kendi istediği zaman yapıyor. O istemezse biz elini bile tutamıyoruz. Vuruyor, itiyor, bağırıyor. Baska kişilerin yaklaşmasına dahi müsaade etmiyor. Anne babası olarak bize dahi mesafeli