Hanımlar kızim onceden dışarı bile çıkmazdı. Yol boyunca ağlardı. Simdi biraz daha alıştı. Yolda giderken insanlar bay bay yapar öpücük atar. Ama insanlar uzaktan merhaba bile diyince, hatta arkadaşlarım, akrabalarım (babam, abim, ablam esimin abileri, eltilerim dahil) kızıma yaklaşınca çok ağlıyor. Onlar gidene kadar susmuyor. Bende haliyle ne arkadaşlarımla görüsebiliyorum ne de ailemle doğru dürüst zaman gecirebiliyorum. Kızımın bu sorununa nasıl çözüm bulabilirim. Su an 21 aylik