Deletedmom5455451 ben kullanıyorum oğlum 8 aylık. 6,5 aylıkken başladık. Çok sevdi. Tabi çok uzun süre tutmamaya çalışıyorum. Emeklemek çok istiyor ama evim küçük alanım yok gibi ve yerler taş. Düşüp kafasını vurmasındaysa yürütecine koyuyorum. Sonra kendi yatağıma yatırıyorum emeklesin diye biraz da orda vakit geçirtiyorum mecburen o şekilde :(