Ben önce bütün evi halıların üstü dahil süpürme özelliği ile süpürtüyorum. Sonra şarj dolmasını bekleyip halıları kaldırıp süpürge ve paspas modunu açıp çalıştırıyorum hem süpürüp hem siliyor. Böylelikle halıların altıda temizlenmiş oluyor ve ikinci süpürme de nasılsa bidaha kir topluyor alamadıklarını alıyor sanırım. Bide mopu ıslatıp başlatıyorum arada kontrol edip su azaldıysa durdurup su ekliyorum süper oluyor. Mopu sirkeyle de ıslatabilirsiniz bu arada, hazneye asla koymayın ama mopa eklenebilir☺️