Bende 1 kere kullandım Su haznesi çok az yüzden diğer odalara kadar suyu bitiyor bir de aynı pas pasla yıkamadan sildigi için çok.temiz olduğunu sanmıyorum halıları toplayıp yapmıştım açıkçası zorda kalmadıkca kullanmaam temizlik açısından çok memnun kalmadım içime.sinmedi