Dn123 annem dediğim gibi 1 hafta olmuş yada olmamıştır alalı ondan önce bir kedimiz vardı tabi o zamanlar çocuğum yoktu bekardım o öldükten sonra birdaha asla istemedi ama kediyi ya anneme ya sokağa atıcaz dediler annemde kıyamayıp almıştı benim çocuklarımıda geçtim annemde abimlerde yaşıyor ve abiminde 2 yaşında bir kızı var çok tüy döküyordu ben gitmesem o kıza yazıktı kedi hem çok tüy döküp hem aşırı hırçındı aşıları tam olmasına rağmen tüy dökmesi bence çok fazlaydı evet bende hayvanları ço severim ve bişey olacak diye çok korkarım ama ne benim çocuğum nede sizlerin çocuğunun sağlığı bir kediden daha önemli değil bence ki zaten çok çok güvenilir birisine sahplendirdi abim