Busravuslat Anneler merhaba evcil hayvanı ve bebeği olan var mı benim 3 buçuk aylık bir kızım ve 1 buçuk yaşında tekir kedim var kızım ablasını yani kedimizi görünce dikkatli şekilde bakıyor ama ablamızın pek umurunda değil sadece çok ağlarsa yanına gelip kokluyor ve sustur ağlatma der gibi bana bakıyor bu arada aşıları da düzenli olarak yapılıyor
Asklepios Busravuslat cane corso köpeğim var 8 aylık. 13 aylık da oğlum var 😂 ağlamaya başladığında yandan bi of yine başladı der gibi bakıyor sonra geri koyuyor kafayı 😂
10sare Busravuslat ben çok istiyorum ama tüy döküyor diye eşim istemiyor bide bir yere gidince büyük sıkıntı o yüzden vazgeçiyorum
rua_da_senhora_das_verdades Busravuslat 2 kedim 1 kuşum var. Bebeğim 36 günlük. Henüz yakın değiller. Kedilerim odamıza da girmezler 🙂
1prens1prensess Asklepios peki eşimin o cinsi çok sevip istemesi ve benim ya ısırırsa korkusuyla bir türlü ceserat edememem😂
ly35 kedim var ama annemde duruyor bir süredir. kızım 4 aylık olucak artık eve getirmek istiyorım ama sorun şu ki kedim de gece bizimle uyumak istiyor 🥲 bi yanımda bebek bir yanımda kediyle nasıl yapcam bilmiyorum
Busravuslat ly35 ben kedimi sahiplendiğimden beri hiç odamıza almadım bizimle hiç yatmadı o konuda sıkıntı yaşamadık ama bebekle kedi gece olur mu bilemedim ☺️
Busravuslat 10sare evet tüy döküyor ve gerçekten sizi bulunduğunuz yere bağlıyor köpekler gibi değil kediler düzenleri bozulsun ortamları değişsin istemezler
10sare Busravuslat içim gidiyor evde kedi olsun bebeklerin gelişimi için diye ama engeller beni engelliyor
Teemo07 Busravuslat 3 yasında kedim, 5 yaşında kuşum, 3 aylık bebegim var. Kedi biraz korkuyor bebegimden. Yaklaşmıyor pek. Arada bir koklayıp gidiyor. Kuşun zaten kendi odası var. 🙂
Busravuslat Teemo07 benim kedim de aynen böyle cinsleri de aynı sanırım maşallah ikisi de çok güzel bizimki de başucunda yatar bazen
Asklepios 1prens1prensess hayatta ısırmaz. Aksine o kadar bağlı ki bizim çocuğu yabancı biri kucağına aldığında üstüne atlayıp almaya çalışıyor.
Mbal Busravuslat bizimki de 5.5 aylık kokluyor sadece kafasını :) alışırlar zamanla inşallah. Bazen kızımızı ablan bak diye götürüyorum sevdiriyorum eliyle cici yapıyorum ama ödüm kopuyor tüylerini çekecek diye. Saç çekiyor çünkü. 🤷🏼♀️
1prens1prensess Busravuslat yani asla karşı değilim şuan mesela bir köpek istiyorum oğlum çok seviyor çünkü annemdede kedi vardı kedi aşırı tüy dokuyor geçen kızımın özel bölgesinde bile çıkmıştı anneme direk sahiplendir o kediyi dedim ve verdi
Busravuslat 1prens1prensess haklısınız çok tüy döküyorlar ama bizim için evlat gibi oldu vermek sahiplendirmek aklımızdan bile geçmedi bana ekstra iş oluyor her gün süpürüyorm evi o kadar
Dn123 1prens1prensess yazık olmuş kediye . Benim kedi fobim var. Ama kopekleri cok severim de beslerdim de bekarken. Kizinizi yaklaştırmamak annenizle sizin evde görüşmek gibi bir çözüm bulsaydım keşke sonuçta o da alışmıştır
Eyllece Busravuslat valla ben kayınvaldemlerr geldm. Köpek vardı biz dönene kadar gecici biyere bıraktrdk… Bizimknnde asıları var süs köpegi ama yinede bahceye cıkıp eve gryor kapı hep acık ben istemedm o yüzden
idilolo Busravuslat iki kedim var biri bana fazla düşkün, hep benimle uyurdu, bebek eve gelince bana rahat vermedi ağladı, bebeği biraz kıskandı babama götürdüm geçici olarak, ama aklım hep onda, diğeri çok rahat.
Busravuslat idilolo keşke götürmeseydiniz kendini çok dışlanmış hissetmiştir başta bizimki de depresyona girdi bebeğimi kucağımda görünce Mahsun Mahsun bakardı ama şimdi alıştı
GokturkAlp Busravuslat Dişi kedi ise tüylerini traş ettirebilirsiniz her yazın başında. Hayvanda rahat ediyor. Dişi kedilerin psikolojileri etkilenmiyor traştan.
Busravuslat GokturkAlp çok uzun tüyleri olduğu için kendini kötü hisseder diye korkuyorm ettiremiyorm ama bebekten sonra sanırım biraz mecbur kalıp Traş ettireceğiz