gocebebirbayan Musam kaç gün süreceği yazıyor orda canım. Her atak birbirinden farklı. Kaç aylık bebişin
Evrim1906 lidyahsn bebeğimin doğumu kışa geldiği için vermedim etrafındaki baskıya rağmen hayır dedim doktor da hayır dedi ama havalar çok sıcak 2 3 çay kaşığı vere bilirsin ablamın bebeği de yazın doğmuştu oda mama ile beslendi hemşire 2 3 çay kaşığı ver havalar çok sıcak demişti
gocebebirbayan Musam bebeğiniz küçüktü dimi 58 günlük müydü. 3.5-4.5 ay atağı ile 5. ay atağı perişan ediyor adımı ya 28 gün sürüyor
Musam gocebebirbayan 51 günlük bu 2. Ay atagı olacak galiba . Şimdiden mama içmek istemiyorum bugün perişan oldum
MrsNur Musam bizde aptamil kullanıyoruz ve bebeğim severek içiyor, 4 aylık oldu, ilk sma kullandık çok gaz yapmıştı
MrsNur Musam aptamil hafifletti, bebeğim zaten kolik bir bebekti, bana çekmiş o konuda, bende 9 ay gaz sancısı çekmişim 😂 damlalar filan derken iyi oldu geçti, sma hem gaz hem kabız yapmıştı. sizin korkunuz bu mama ile ilgili, gaz mı?
Musam MrsNur evet gaz malesef. Bende bebeğime ilk 40 gun aptamil kullandım güzel de kilo aldırdı hatta elimde açılmamış paket bile var çok gaz yaptığını düşündüm sonra bebelac gold nutrikonfora geçtim
Musam ozgelin bizde gaz yaptı da yoksA kilo alımı gızeldi şimdi bebelac gold nutrikonfor kullanıyorum