Oykuaygun Musam gaz sıkıntısı yaşamadım severek içiyor ☺️ ama bir süre sonra değiştirmeyi düşünüyorum
gocebebirbayan Musam gaz sıkıntımız yok bebeğim de severek içiyordu. Ama yine bir atak dönemine girdik. Herşey alt üst oldu iştah filan kalmadı
Evrim1906 Musam severek içti doğumdan itibaren sonra 3. Ayda süt alerjisi çıktı hipoalerjenik mamaya geçtik
Cansu_03 A Musam bizde doktor aptamil comformil önerdi gaz yapmayan mama die ama 14 gün düzenli kullanımdan sonra işe yaramaya başlar dedi
gocebebirbayan Musam Google’a atak hesaplama yazıp ilk siteye giriş yapıyorsunuz. Bebeğinizin doğum tarihini girip hesapla diyorsunuz. Bu şekilde orda çıkıyor
lidyahsn Evrim1906 doğduğundan beri mi mama kullanıyorsunuz. Ben de kullanıyorum s 28 günlük su, veriyormuydunuz hemşire verme mama da var, dedi ama bazıları ver diyor doktora sormayı da unuttum
gocebebirbayan Musam gözünüz aydın. Bu iki günün tadını çıkarın ve olabilecek tüm huysuzluklara hazır olun 😮💨
gocebebirbayan Musam kaç gün süreceği yazıyor orda canım. Her atak birbirinden farklı. Kaç aylık bebişin
Deletedmom5455451 Aptamil benim doktor önermemişti gaz ve şişkinlik yapıyor birde fiyatı aşırı yüksek hipp veya Aptamili önerdi onları kullanıyoruz içerikler aynı aslında markalı sadece verilen paraya yazık bence
Evrim1906 lidyahsn bebeğimin doğumu kışa geldiği için vermedim etrafındaki baskıya rağmen hayır dedim doktor da hayır dedi ama havalar çok sıcak 2 3 çay kaşığı vere bilirsin ablamın bebeği de yazın doğmuştu oda mama ile beslendi hemşire 2 3 çay kaşığı ver havalar çok sıcak demişti