Smyecem Papatyam_0 dr götürdünüz mü? Enfeksiyonda olabilir eğer diş değilse o da iştahsızlık yapıyor. Ben çok çektiğim için bu yememe huyundan hastalerde de çok kaldık o yüzden bildiklerimi paylaşmaya çalışıyorum yanlış anlamayın.
Smyecem Papatyam_0 çay kaşığı ucuyla vanilya koy. Pekmez falan koyma yeterli beslenmediği için dha çok zarar verir. Bnm bebeğim 3 aylık hala hiç bir şekilde beslenmiyor raporlı mama kullanıuoruz mamaların yarısı çöp oluyor