Cigdemce Kendi kendine gaz çıkarıyor olabilir ama yine de bol miktarda gazları oluyor o yüzden karınları şiş oluyor ilk zamanlar. Kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama benim kızım da öyleydi kendisi zayıf karnı kocamandı bazen çok korkuyordum. 3. Aydan sonra falan o şiş göbekten eser kalmadı 😊