Kızlar saha önce de yazmıştı. Yanlara doğru yayvan ve tombik karnı var. Doğdu doğalı öyle. Doktora gittik eli ile muayene etti ultrasona gerek yok karnında bi sorun yok dedi. Ama benim içim icimi yiyor karnını her gördüğümde. Bana mi anormal geliyor acaba sadece. 🙄 gazlı bi bebek ama gaz sancısı yok kendi rahat rahat edirneden karsa Osuruyor. Huysuzluk ateş de yok. Ama kârni sis 😒😒😒😒 taktım galiba Ultrasona sokana kadar icim rahat etmicek. Sizinkiler de kurba gibi olan var mı 🤔🤔