Han30 Marjinal_Anne2 kaç aylık? Bizimde öyle devamlı kucak. Yerde oyun halısında en fazla 5 dk kendi kendine oyalanır. Yanında bazen birlikte oynuyoruz 20 dk en fazla. Yemek yaparken pusete katarım, hemen mız mız yarıda kalır yemek yapmak
Prensannesiii00 Marjinal_Anne2 bende öyleyim bir de üşüttüm hastayım sesim çıkmıyor başım zonkluyor oğlumda 2 yaş sendromunda sürekli sebepsiz ağlıyor kucağımdan inmiyor dermanım kalmadı 😭
Marjinal_Anne2 Prensannesiii00 ah biz de 15ayşıgız bir de dişler de geliyor tam zindan 😣😣 rabbim yardımcımız olsun 😢🙏🏻
Tokyo Bende ayni durumdayim iki gundur Oglumu aldim denize goturdum bir nebze attim yorgunlugumu bana hic dokunmadi Ama cok arkadasizim komsuda varda samimi degilim Pufffff:(
Marjinal_Anne2 Tokyo ya ben KaynAnamın evindeyim sırf onun için geldik köye , denize de biraz yakınız araçla gerçi , ama kzım diş çıkarıyor huzursuz kahve içmeye gittiğim yerde bilem oturtamıyoruz bilmiyorum napcam 😣
Tokyo Marjinal_Anne2 o aylar inan oyle anluyorum seni surekli aktif olmak ister Allah yardimcin olsun 2 yas oldu disti seydi yeni duzene girdi cok.sukur İns gececek boyle.boyle
Gari_de_Gari Marjinal_Anne2 bende sıkıldım sanki hayattan,bilmiyorum böyle ev işi falan hiç yapasım yok kaç gündür elime hiç bir işe sürmedim.Bayram temizliği olacak sanki bana ölüm😒hep yatmak kalkıp tekrar yatmak,dönüp dönüp yatmak istiyorum
ENA Al bendende o kadar, hiç anneci bir cocuk değildi ne olduysa 13 aylık olduğundan beri aşırı yapışıyor, deli olacağım. Kucağımdan bıraktığım an ağlıyor. Hiç bir şeyle oyanlanmıyor artık😭 ne zamana kadar böyle sürecek bilmiyorum.