Sebebini bilmiyorum ama çok yorgun hissediyorum, sığamıyorum bir yere anneme gelsem sıkılıyorum bir yere gitsem aynı şekilde..belki kzımda bu aralarda aşırı huzursuz sadece beni istiyor dibimden ayrılmıyor. Kimseye de gitmeyince çok yoruluyorum sabahın 6sından beri uyanıgız..yemiyor ,içmiyor napcagımı şaşırdım.🥺 ne zaöan geçecek 😣