ayseyilmaz6161 Abdestsiz iken bebek emzirilebilir. Bende hiç abdestsiz emzirmedim, açıkcası zahmetli de gelmedi hiç bir zaman, bebeğim çok ağlayan bir bebek ama herkes kendi düzenini bilip ona göre ortamı hazırlayabilir
:) Emzirip uyutur, gusül abdesti almak da saatler alacak bir iş değil, bu insanların hangisi kolayına gidiyorsa tercih meselesidir🌿. Günahkar hissetmeyin efendim, bebeklerinizi de ağlatmayın. Size en rahat hangisi geliyorsa onu uygulayın ☺