Kızlar bir konuya değinmek istiyorum. Amacım tartışma ortamı oluşturmak değil. Sadece görüşlerimizi paylaşalım istiyorum. Burda okuduklarımdan yola çıkarak soruyorum. Bir kısım ilişki sonrası ben asla abdestsiz emzirmem diyor bir kısım da ilişki sonrasında memeyi yıkayıp emziriyorum diyor. Yani ilişki sırasında bebiş ağladığında gidip gusul abdesti alana kadar ağlayarak bekliyor mu bebeğiniz? Ya da adetliyken de aynı durum o zaman emzirmiyor musunuz? Yani ben ilişki sırasında eğer çocuğum ağliyorsa hemen toparlanıp gidip emziriyorum. Sizlerin görüşleri neler çok merak ediyorum