Si_se_ta_be zamaniysa dk tutabilirsiniz nişan filan geldimi ? Benimki de duzensizdi nişan geldi açılma bı cm di iki gün sonrada kontrolüm vardı her şey yolunda denildi hastaneden çıktım direk suyum geldi o gün doğum yaptım nstim bile çok normalde herkes çok şaşırdı .