Sancı sıklığına ve sancı şiddetine bakmanız gerekir. Düzensiz ise yalancı kasılmalardır son günler artar. Doğum sancısı geldiği zaman uyutmuyor insanı.
Sakin kalmanızı, evde dolaşmanızı ve suyunuz gelmedikçe, kanama olmadıkça, bebeğinizin hareketlerini yarım saatte birde olsa hissettiğiniz sürece evde beklemenizi öneririm. Çünkü daha rahat bir süreç olur sizin için. Allah yardımcınız olsun, çok geçmiş olsun 🌿