milakusunannesi Dilekbrnc her hangi bir problem görülmediyse veya sizin özel isteğiniz yoksa 6.ay da yapılıyor göz muayenesi. Ama siz şüpheleniyorsanız göz kayması vs gibi durumlardan yaptırabiliyorsunuz.
Asafff__ Dilekbrnc evet 3. Ayda yaptırdım normalde saglık Ocagı yapıyo ama istanbula geldim burda saglık Ocagı yapmıyordu hastanede göz doktoru baktı