Dilekbrnc Merhaba kızlar , 2 hafta önce sağlık ocağındaki kontrolümüzde göz muayenesi yapılması gerekir dendi. Yaptıran var mı biilgisi olan?
Esma34 Dilekbrnc 6. Ayda yapılıyor diye biliyorum bebeğim 5 aylık henüz bizden öyle bişey istemediler.
Behiye06 Biz yaptırdık ama prematüre doğdu küvezdr kaldığı için göz ortopedi kontrollerini tekrar yaptırdık
Esma34 Dilekbrnc bi danış bence de. Bana daha yeni söyledi 6. Ayında göz taraması yapılacak. Bu süreçte kontrol et göz takibi yapıyor mu diye dedi.
Selindoruk Dilekbrnc göz doktoru canım.cok bişey yapmıyorlar ışıkla katarakt ve kayma varım diye bakıyorlar
melike_esraa Uzağı görüp görmediğini kontrol amaçlı yapılıyor öyle biliyorum 2. Ayımızda ebemiz söylemişti aile hekimine yaptırmıştık
AysglDy Dilekbrnc Ben oglumun cocuk doktoruna danismistim bu konuyu; 6. aya kadar gerek olmadigini, 6. ayda yapilmasi gerektigini soyledi.
Laayla Dilekbrnc yaptırdım sağlık ocağındaki doktor da yapabilir ama sisteme not alıyorlar hangi hastane göz durumu nedir diye ondan istemiştir kayıtlara geçsin diye