Aisedem ilk zamanlar her türlü gıdaya tepkili olabilrler. Öğürürmeler istememeler çok normal. Çünkü anne sütü yada formül mamaya alışıklar hep..
Hazır ek gıdaların içinde şekerler tatlandırıcılar var onları severler çünkü bebeklerin damakları tatlıya eğilimlidir. Öyle hazır yiyecekleri vermenizi tavsiye etmem, ben vermedim hiç.. Çünkü dediğim gibi içeriği hep şeker, tatlandırıcı, kıvam arttırıcı gibi zararlı şeyler.. Daha çok evde kendiniz hazırlasanız tabi güzel olur