Bykozn bizim doktor 4.5 ayda başla dedi ama b3n başlamadım sütüm kesilir diye korktum anne sütü alsın alabildiği kadar diye.. 6 aylık olmasına 1 hafta kala başladım.
Yoğurtla başladım ben, sonra havuç suyu, kabak, patates, bal kabağı, şeklinde 3 gün kuralıyla tadım yaparak ilerledim. Sonra meyvelere geçtim. Elme, armut, muz, şeftali gibi meyveleri verdim.
bu arada 7 aylık olmuştuk.
Muhallebiye başladım. Öğlen sebze püresi +yoğurt, çorba falan tattırıyordum, akşam uykudan önce meyveli ya da pekmezli muhallebi veriyordum. Çorbalara şehriye ya da pirinç koymaya başladım.
8.ayda kahvaltıya başlattı doktor. Çay kaşığı kadar yumurta sarısı, labne peynir ya da evde yaptığım lor peynir, pekmez karıştırıp verdim. Ayrı ayrı da veriyordum ama yemiyordu. (Hoş her türlü yemez de neysee 🥲)
İlk günler hatta ilk aylar zor oluyo, emmeye alışık olduğu için kaşıkla beslenmeyi, süt dışındaki tatları falan garipsiyor bebekler öğürüyo, diliyle ittiriyo falan . ama zamanla alışıyolar 🍀