Bernayben S-mom ben kiwi koala marka aldım. Daha hamileyken indirimdeydi ve çok fazla olumlu yorum vardı nette. Çok uygun bir fiyata almıştık bebeğim 5 aylık yakında başlayacağız kullanmaya ama gayet şık ve sağlam görünüyor, kullanmadan tavsiye ediyorum ☺️
Semra93 Kiwi koala plus aldık çok memnunuz.kilifi çıkartılıp makinede yıkanabilir.alcaklik yükseklik ayarı var.sirt kısmı 3 kademe yatabiliyor.katlandiginda çok yer kaplamiyor.1 ay önce aldık 580 liraydı.
busrasilra14 S-mom kraftin snack modelinden cok memnunum. Bebegim iri bir bebek olmasina ragmen icinde cok rahat. Cok hafif evin heryerini geziriyoruz valla 😅
Nbg_26 S-mom biz kiwi kullanıyoruz, çok memnunuz ☺️ Tüm parçaları ayarlanıyor, yumuşacık ve bez kısımları yıkanabiliyor. Katlanınca incecik oluyor yer kaplamıyor. Çok memnunuz, tavsiye ederim