S-mom ikea antilopu yazlıkta, chiccoyu evde kullanıyorum. Biri pratik biri konforlu. Antilopu sanırım biraz daha fazla seviyordum ama 9 aylık oğlum artık bir şekilde kemeri gevşetip ayaga kalkıyor. Kabus gibi oldu, 1 sn başka yöne bakamıyorum yemek yerken.