Nazeyy Bebegim suan 3,5 aylık. Emzigi kullanmaya başlayalı 1,5 ay oldu. Ama ciddi anlamda meme reddine sebep..😟 bilmiyorum ne yapacağımı bir süre daha kullanmasına izin verip sonra mı kessem yoksa hemen mi kessem bilemedim çokda düşkün nasıl kesiceksem🙈