Dostlar yardımcı olun fikir verin bana lütfen.. 3,5 aylık kızım var. İlk 2 ay emzik vermedim daha sonra uykusuz gecelerde pes ettim ve emzik verdim hemen tuttu ve suan emiyor. Bıraktırmak istiyorum nasıl yapıcam cokda düşkün emziğe onsuz uyumuyor..Ve en kötüsü yalancı memeye başladığımız dan beri benim göğsümü cok emmiyor sadece uykularında sorunsuz emiyor gündüz emzirmek için baya çaba sarf ediyorum…😟