Goktusum basit birseydir inşaAllah korkmayın ciddi birşey olsa yada acil bir durum muhakkak doktor söylerdi diye dusunuyorum. Bende dermoid kist vardı adet gecikmesinden dolayı ve olduğumda da sancılı olduğu için doktora gitmiştim bekarken öğrendim. Ultrasonla bakıyordu doktor büyümedikçe sorun yok diyordu arada kontrole gidiyordum . Sezaryen doğum yaptım kisti de aldırdım. Yıllarca bedenimde durdu ama gecikme haricinde hiç bir zararı olmadı