KubraByhann Smsnannesi gazdan ziyade kan dolaşımını engelliyor. Ben hiç çorap giydirmedim uyurken özellikle varsa çıkarttım. Yazın hele çıtçıtlı badi ile yatıyor. Üzerini hiç örttürmüyor. Örttüğüm an uyanıyor. LCWaikiki nin tulumlarını giydirip yatırdım hep. Linkini bıraktım bakabilirsin 🥰 https://www.google.com.tr/shopping/product/17823581306428096425?q=lcw+ayaklı+tulum&client=safari&bih=553&biw=375&hl=tr&tbs=vw:g,ss:44&prmd=sinv&sxsrf=ALeKk020VRoSqTJ8YN0SivvtChhMzhHA_g:1626120164000&prds=eto:16402075825438228197_0,cdl:1,prmr:1,cs:1
busrasilra14 Smsnannesi acik oliyor canim bide bizde tavan vantilatoru var pencereyi acinca onu kapatiyorum. Gece cok eserse pencereyi kapatiuorum ama diger turlu pencere acik heo
Dn123 Smsnannesi hauir siz çorapla yattigibizda rahat ediyor musunuz. Hem kan akışı hemde rahatlık açısından çıkartın. Üşümez merak etmeyin
Aygnnezgii Smsnannesi 21 aylık oldu hep çorapsız yattı kışın doğdugu icin hep coraplaydi yaz geldiği zaman çıkarttım geçen kış bile çorapsız yattı kendisi sevmiyor zaten