Smsnannesi Birkaç gün sonra 4 aylık olacak bebeğin pencere çok uyuyoruz çünkü eviniz 26-27 oluyor gündüzleri. Gece uykusunda Bebeğimin çorabını çıkarmak Yanlış olur mu Soğuk alıp gaz yapar mı b
yavrusununannesii Smsnannesi yaz geldi artık bence çıkar ayaklarni hissettsin çocuk bisey olmaz korkma kış olsa üstünü açıyor soğuk desen normal ama yazık simdi
Wanderlust Smsnannesi gec bile kalmissiniz 23-24 derece bebekler icin ideal dogdugundan beri ideal. Ayaklari da elleri gibi dunyayi kesfettikleri en onemli organlari mutlaka ciplak olmali yuruyus denemelerinde falan da ciplak ayakla basmalilar gelisimleri aciisndan onemli😊
Belciminannesi Smsnannesi valla benim kızım 2 ay 12 günlük geceleri çıkarıyorum çoraplarını cam açmıyoruz uyurken sanki rahat edecek gibime geldi 😁 zaten çok hareketli bu 1 haftadır kendi çıkıyor zaten bir tane çorabı bende diğerini kendim çıkardım gece bakıyorum sıcakta oluyor ayakları
Smsnannesi Belciminannesi bizim pencere açıl oluyor yoksa su içinde kalıyor sırtı ama yine de çıkarttım
NefesMaviDeniz Smsnannesi Hava çok sıcak çorapsız yatırın bebeğinizi ayakları hep terler rahatsız olur. Herzaman kendiniz gibi düşünün hatta babası gibi yani evde baba nasıl giyiniyorsa bebeklerde aynı olmalı
Bebegimm1 Smsnannesi 3.ayindan sonra gaz kalmıyor öyle ama ayakları terler cıkarın.ben 1ay taktım corap sonra gece hep cikardım kışın dogum yapmistim gazsız bir bebekti uyurken corap giymeside saglikli degl
asz Smsnannesi valla benim oğlum şubat doğumlu(16 aylık şuan)ben hep çorapsız yatırdım.kendim üşürsem onu da giydirdim,sıcaklayıp terlediysem onu da ince giydirdim.hatta onu hep tek kat giydiriyordum annem çok kızıyordu.
busrasilra14 Smsnannesi corapsiz yatirmak her zmaan en sagliklisi canim ama bende uzun sure corapli uyutmustum tabi aralik dogumluyuz biz 😅 fakat şimdi havalar cok sicak. Uzerine bi muslin ort tek kat. Hatta ben bazen ayaklarini bilerek acik birakiyorum ki tepinip kendini uyandiriyor sonr😅 hic usumuyor
Smsnannesi busrasilra14 pencereniz açık oluyor mu basıl sıcaklığı ? Ben korkuyorum pencere açık olduğundan 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
EB1661 Smsnannesi Bende tek zıbınla yatırıyorum ama cadde üstünde evim cam açamıyorum çok ses oluyo diye
busrasilra14 Smsnannesi acik oliyor canim bide bizde tavan vantilatoru var pencereyi acinca onu kapatiyorum. Gece cok eserse pencereyi kapatiuorum ama diger turlu pencere acik heo
Ayycann Smsnannesi bu yaz dönemi neredeyse çıplak yatacak çocuk çorap çok sıcak olur bence giydirmeyin