Aleynameva Merhaba. "“Doğumdan sonraki ilk bir ayda ‘ kırk başı’ da denilen adet kanamasına benzer bir kanama olabilir. Bu adetlerin başladığı anlamına gelmez.”" Bende de aynı böyle bir kanama olmuştu. Normal adet kanamam ise 3 ay sonra başlamıştı.
29052021 Aleynameva teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için. Doktora gitmemi gerektirirmi diye kafama takılmıştı
Girlannesi 29052021 Benimde aynı olmuştu 40ım çıkınca 1 hafta içinde kanama olmuştu adet olmuştum belki sizinde öyledir bazıları erken olur bazıları geç benim ablam 1 sene sonra olmuştu :)
Cigdemce 29052021 ben 33 gün oldu sezeryan olalı. Eve geldim geleli kanamam hiç olmamıştı. Bugün başladı sanırım adet oldum bende
29052021 Sevgi1995 aaa öyle mi. Benimde bikaç saat çok kanamam ve ağrım oldu. Sonraki günler sadece ağrı var ama kanama yok tuhaf 🤷♀️
Sevgi1995 29052021 ben zaten doktoruma sormuştum bana normal erken adet olman iyi bile olmuş rahim kendini çabuk toparlar dedi korkacak bisey yok 9 ay içinde bi can taşıdın için temizleniyor demisti