29052021 Merhaba kızlar. Sezaryen doğum yaptım. 40′ım çıktıktan bikaç gün sonra tekrar kanamam başladı. Bu durumu yaşayan var mı bilen yazarsa sevinirim 😇
Yica 29052021 ay bugün aynısını yaşadım bende. Acaba adet mi olsum dedim. 44 günlük olduk bu arada biz
Gycl 29052021 bende 40 çıkınca 1 2 gün sonra regl olmuştum daha sonrasında düzenli bir şekilde devam etti
Misterious 29052021 ben de kanamam bittikten bı kaç gün sonra adet olmuştum. Sonra da hep düzenli devam etti.
EbrarBostanci-81 Bende 40ım çıkına kadar kanamam çok olmamıştı hele son günlerde akıntı gibiydi 40ımda banyomu yaptım temizlendim 10 gün sonra regl oldum normalde 7 gün sürerdi tam 7yi doldurdum bakalım devam edicek mi 🤷🏼♀️
29052021 EbrarBostanci-81 aynen bende öyle. 3-4 gün oldu 40tan çıkalı yeniden kanamam oldu. Bakalım kaç gün sürecek
Sevgi1995 29052021 hayır canım çok geldi ben parça parca et parçaları geliyordu benden sonraki ay düzeldi normal adet oldum
29052021 Sevgi1995 aaa öyle mi. Benimde bikaç saat çok kanamam ve ağrım oldu. Sonraki günler sadece ağrı var ama kanama yok tuhaf 🤷♀️