Happygirl8 nazatamina oo çok iyi ne varmış üle bakma, pek kolaylık e usluysa da daha ne olsun 🙂 hadi biri bulunsun baksın inşallah 🙂
Happygirl8 nazatamina edirneye çok uzaktayım bea 😃 tayinciyiz şimdi doğudayız 🙂 senin dördüncü çocukta belki edirneye tayinimiz çıkar 😅
Happygirl8 melinaaaa bitaneye bakan on taneye de bakar 😃 zaten bu kızanın bakımında bişey yok yemeğini bile anası bırakçamış uslumuş una da baksın 🤣😅
melinaaaa nazatamina yarım gündü tam gün 8den 4 e kadar 1250 tl vermeyi düşünüyorum daha tam güne geçmedik. benimki 3 aylık
Happygirl8 nazatamina fabrikanın kapısı bazen kilit tutmayı 😅 düşük ihtimal de olsa ben gene de uyandırayım 😉😁
Happygirl8 Posta gelen her edirneliye teklif ediyim baksın diye 😅 belki u da çalışıyı bakmak istemiyor olabilir ama ben linç yiyene kadar buldurma çalışçam sana bu bakıcıyı 🤣😃
Happygirl8 nazatamina kız yeni tayinimiz çıktı en az 4 yıl orda kalcaz 😅 belki senin 4e bile yetişemem 😆
Happygirl8 nazatamina o senin hoşluğun ya, ya da hoş görüşün, 😅 aynı yazıyı başkasına yazsam burda linçlenedebilirim ama benim de sana içim ısındığı için şaka ile karışık yazıyom 😉🙂😃
nazatamina Happygirl8 tuplerimi baglattim cnm ama oda yuzde yuz degilmis ogrendigime gore kalanlar olmus ben şok😲
Happygirl8 nazatamina olabiliyo aynen 😐 olursa da olan senindir ona da bi bakıcı bulunur sen rahat ol canım😅
Prenses-annesi1 nazatamina bi arkadaşımın annesi bakıyor ama şuan bir çocuğa bakıyor diye biliyorum kaç çocuk büyüttü öyle bakmasaydı söylerdim onlarada