nazatamina Happygirl8 evim cok uzak bea gelmesi gitmesi zor olur bakan kisi icin edirne kucuk yer belli eder kendini iyi insan kotu insan
Happygirl8 nazatamina ko inşallah iyi insan bulursun 😃 zor bea kızancazı üle birine bırakıp gitmek ama mecbur olunca da yapçak bişey yok 🙂
Happygirl8 nazatamina haçan edirneliler bu posta gelmiş unlar niye bakmıyu bea 😃 edirneliler sizin de kızanlarınız vardır hep gene unlara bakarken bakın işte bu hanımın kızanına da 🙂 saati iyimiş geçer hemen zaman zaten 😄
nazatamina semaahmet bende bunu anlamiyorum herkes is yok para yok diyor ama is calismaya gelince yok hayat sartlari zor calismak zorundayim senelerdir calistim
Happygirl8 nazatamina öbür iki numaraya kim bakıyu 😄 kaç aylık kızancaz ne yer ne içer sadece bakım mı istiyon oyun ablalığı da mı yapsın unları da sülesene bea 🙂
nazatamina Happygirl8 sadece kizima bakici ariyorum digerleri buyuk yemesi icmesi benden ben porsiyonluk hazir birakicam masallah diyeyim uyumly bi bebek ablasi da cok ilgili zaten ilk bir iki gun ablasi da yanlarinda durur alisana kadar
Happygirl8 Eselbur ay sen baksana kızana 😃 hadi bulalım aranızdan bakıcak birinı 😃 trakyalılara çok sempatim var benim bile bakasım geldi 🤣😅
Happygirl8 nazatamina oo çok iyi ne varmış üle bakma, pek kolaylık e usluysa da daha ne olsun 🙂 hadi biri bulunsun baksın inşallah 🙂
Happygirl8 nazatamina edirneye çok uzaktayım bea 😃 tayinciyiz şimdi doğudayız 🙂 senin dördüncü çocukta belki edirneye tayinimiz çıkar 😅
Happygirl8 melinaaaa bitaneye bakan on taneye de bakar 😃 zaten bu kızanın bakımında bişey yok yemeğini bile anası bırakçamış uslumuş una da baksın 🤣😅