Yusufali06 Balkiz20 evet ilkinde klamoks kullandık toz halinde suyla karıştırıp kullandık, snra normal şurup bactrim snra da amikazid kullandık. Bugünde zimaks başladık buda toz halinde suyla karıştırdık.
Balkiz20 Yusufali06 aynen canım bize de zimaks yazdılar eve gelince fark ettim toz halinde olduğunu onu hazırladıktan sonra dışarda kalsa sorun oluyor mu bi bilgin var mı eczaneyi aradim.kapanmis
Yusufali06 Balkiz20 üzerinde yazıyor 30 derece altında oda sıcaklığında saklayın diye. Birde 14 gün snra kullanılmaz yazıyor. Biz 10 gün kullanacağız zaten
Balkiz20 Yusufali06 Bizde bı hafta kullanacaz canım ama Siirt’te hava çok sıcak bilemedim şimdi dolaba koysam mı
Yusufali06 Balkiz20 bilmiyorum ama buzdolabına koymamak daha iyi olur sanki kapalı Bi dolsba koyun isterseniz
Yusufali06 Nur1126 bizde doktorun hocasından duyduk 😅 yanımızda telefonla konuştu idrar torbayla alınmış deyince o zaman boşver o sonucu önemi yok onun sondayla alınsın ona bak dedi 🤷♀️