Merhaba 🌸 benim kızıma 11 günlükken yapılmıştı,herhangi bir sıkıntı yaşamadık.Bir gün aşırı derecede ağladı göbek kordonu düşmemişti enfeksiyon olduğunu düşünerek yapıldı.Doktorunuz öyle uygun görmüşse yaptırın bi sıkıntı yaşamazsınız inşallah🙏🏼 Geçmiş olsun🌼