Arenilay- babyrose estağfirullah kuzum banada doktor önerdi öyle öğrendim 😊 bebişine bol şifa olur inşallah 🙏🏻🌸
Kbrsglk0 babyrose benim oglum da 3 aylik bende veriyorum gunde iki kere felan hava cok sicak verebilirsiniz bisey olmaz 😊
Glsmmmmm babyrose ilk başladığım sabah öğle akşam birer çay kaşığı veriyordum sonra biberonla vermeye başladım
pamuk_sekerim2022 Kızım 3 ay 14 günlük tatlı kaşığıyla veriyorum şapır şupur içiyo kuzum susuyor demekki 😀😘
En_guzel_yanim babyrose suyun niye zararı olsun bebeğine ya. Su bu su. Verin gitsin Allah aşkına. Biz bile yapışıyoruz sıcak havalarda. O yavrucak napsın🤷🏻♀️
emirinannesi17 babyrose benimde 2ay 27 gün ben hergün biberonla çok az koyuyorum içiyor idrar yolu enfeksiyonu var oğlumda hemde havalar sıcak oyuzden bı sakınca olcagini sanmiyorum
tontisbebegim babyrose biberona doldurun içeceği kadar içsin o zaten doyunca bırakır. Doğduğu günden beri düzenli veriyorum her ne kadar anne sütü mama içseler de onlar da bi canlı ve su kaybı oluyor.