OyaGny pastörize süt değilde günlük süt kullansanız daha iyi olur. Ben güvendiğim bir yer olmadığı için bimden altın süt alıyorum çok güzel oluyor. Benim kızım şuan 6 ay 2 günlük. 5 aylıkken tadimlara başladım zaten bir ayda anca 4-5 ürün verebildim 3 gün kuralıyla. Ilk yoğurt verdim. Sonra patates, havuç, taze kabak, avokado püreleri verdim azar azar çoğaltarak. Bir ay bu şekilde günde sadece bir ürün vererek gittim şuan sabahları yumurta sarısına bir şeyler karıştırarak veriyorum(labne, avokado,vs (labneyide kendim yaptım)) öğlene doğru yoğurt veriyorum. Öğleden sonra çorba veriyorum(sebze çorbası, yoğurt çorbası, bebek tarhanası,vs). Akşam yatmadan bir saat filan öncede gece maması hazırlayıp veriyorum(pirinç unlu, irmikli, meyveli. Her gün farklı yapmaya çalışıyorum). Bu şekilde yapıyorum ama azar azar öyle çok yüklenmiyorum çeşit çok ama tıka basa değil çünkü aynı zamanda emiyor. Ayrıca elimden geldiğince her şeyi kendim yapmaya çalışıyorum. Bebek salçası, yoğurt, labne, püreler vs. 😊