Evrim1906 Kubra5657 sabah erken kalkıp özele gittim kan verdim negatif ama hala olmadım anlamadım bu aralar sıkıntım vardı ondan mı acaba
Kubra5657 Evrim1906 stres çok etkiliyor canım bende öyleyim demekki stresten yada hava değişimi bir anda ne bileyim😞
kbr-frk-ysf Ben geçen ay on gün geçikti oldum, bu ayda 5gün geçikti daha olmadım. Her ay böyle geç olacak sanırım anlamadım bende boşverdim. Hamilelik varsa da doğururuz artık ne yapalım 🙂 Oğlum küçük bi abi olur
Evrim1906 kbr-frk-ysf aynen öyle ama benim doğumum baya sıkıntılı oldu 1 saat dahi geç kalsaymışım oğlumu %95 kaybedecektim benim hayatım da riske girecekti bebeğim 1 hafta ben 1 gün yoğun bakımda yattım çok sıkıntılıydı Allah kimseye yaşatmasın