Evrim1906 Kızlar geçen lafta pazar adet olmam lazımdı olmadım cuma günü test yaptım negatif bugün tekrardan yaptım 1 buçuk saat sonra silik çizgi çıkmış başına böyle bir durum gelen varmı? İnşallah değilimdir 9 aylık oğlum var.
biregesevdasi Evrim1906 evde yapılan gebelik testlerinde ilk 5 dakikadan sonra çıkan sonuçlar yanlışmış
duygu3437 Evrim1906 yanlış demek isterdim sen öyle istiyorsun belli ki ama bende de aynısı oldu ilk 5 dk çıkmadı 1 2 saat sonra baktım çift çizgi çıktı bende yanlış dedim 5 gün sonra tekrar yaptım bu sefer direk çift çizgi çıktı
hunilimomm Evrim1906 genellikle yanlış sonuç veriyor ilk 5 dk sonra çıkan sonuçlar benim de basıma bi kaç kez geldi hepsi negatifti
Evrim1906 hunilimomm olmadı bu işte oğlumda olmam gereken adet günü yaptım çift çizgi çıktı direkt bunda bilemedim şimdi
Kubra5657 Evrim1906 geçen gün aynısını yaşadım doktor emzirme sürecinde plolattin hormonu bastırır adet düzensizliği yapar normal dedi ama ben yinede test aldım hemen çıkmadı ama baya bir süre sonradan çift çizgi olustu bir kaç gün sonra kan verdim negatif halen olmadım 10 gün geçti yine test yaptım korkumdan negatif çok şükür
Deryadila25 Böyle postları büsürü görüyorum burda canım madem istemiyorsunuz neden önlem alıp korunmuyorsunuz peki
Evrim1906 Deryadila25 önlem alıyoruz canım ama bazen kaza olabiliyor prezervatif te sorun olduğu için böyle bir durum dayım
Evrim1906 Kubra5657 sabah erken kalkıp özele gittim kan verdim negatif ama hala olmadım anlamadım bu aralar sıkıntım vardı ondan mı acaba