Poyrazozgenur ZeynepHande Mevlüt Salim e gidiyoruz biz evet genç bir doktor ama tecrübesi var çok ılgılı hem onunda küçük bir bebegı var ondan yana da tecruvesı var ben çok memnunum
oblt Poyrazozgenur doğumdan sonra mevlüt beye randevu oluşturmuşlardı devam etmek istiyorum ama telefon paylaşıyor mu? Ona göre devam edeceğim
Eda16 BarlasMomm sanırım bi biz abünyemğn beyden dönüş alamıyoruz telden ulaşmak mümkün değil böyle olunca değiştirme kararı aldık
BarlasMomm Eda16 aaa bu zamana kadar hep dönüs aldık hiç oyle bir durum ile karsilasmadik ama durumunuz acil ise degistirin bence de. Sizin bebeginiz kac aylik