ZeynepHandeoglumun doğum aninda ki miaynesini Bünyamin bey yaptı ama sonra biz alper tungaya gittik oda medicanada öyle randevu bulmuştuk o zaman ama çok memnunum bana telefon numarasinida verdi istediğim zaman arayıp mesaj atıp istediğimi soruyorum afedersin cocugumun kakasını resmini bile yolladım geçen gün biraz yesildi normalmi die 0 ego herseye cevap veriyo sen sormadan o sana hwrseyi anlatiyo ve bebege cok ilgili oğlum çok ağlak bi bebek o adam kucağına alınca hemen susuyo enerjisi çok güzel güler yüzlü