Ishakpasa KoalasMom 10 aylık diyorsunuz sizinki o bölümleri geçmiş aslında. Alışkanlık olmuş artık sizin kokunuz. Tekrar kucağıniza almanıza gerek yok gibi biraz mizmizlanip uyumaz mi?
KoalasMom Ishakpasa Evet alışkanlık diye düşünüyorum bende, bazen yanına yatınca devam ediyor ama yerine koyduğum an gözler cin gibi pış pış fayda etmiyor pes etmeden devam etmek lazım galiba ☺️
KoalasMom Ishakpasa Gece öyle yapıyorum hiçbir sorun yok ama gündüz yanına yatınca bazen devam ediyor uykuya ama çoğu zaman yine kucak istiyor, alışkanlık oldu
Gamze50 KoalasMom Zaman herseyin ilacıdır diyerekten avutalım kendimizi bence😄Dogdugundan beri ayakta uyurdu sonra emerek uyumaya başlamıştı ne guzel diyrdum.Benimki bide çıt sesine uyanan bi bebek.Azcık da olsa uyuyordu besiginde.Artık o da yok
KoalasMom Gamze50 Nefes almaya korkuyoruz yanında o derece hassas kulakları, nasıl aşacağız bilemiyorum sabır ve zamanla galiba ☺️