Merhaba arkadaşlar, oğlum doğduğundan berii kucağımdayken ayakta hafif sağa sola yaylanarak uyuttum ilk zamanlar kolaydı ama ağırlaştıkça zorlaştı. Sallamayı bıraktım uzun süredir oturup kucağıma alıp poposuna pış pış yaparak uyutuyorum fakaaat bıraktığım an gözlerini açıyor geri alıyorum uyumaya devam ediyor alıştı galiba 🤷♀️
Bıraktığım zaman yarım saat sürüyor uykusu kucağımda 2 saat uyuyor ama bu durumu aşmam lazım. Gece uykularında sıkıntı yok gece bırakınca uyanmıyor ama gündüzleri kucağımda uyumak istiyor, böyle olup sonradan düzelen var mı aramızda nasıl bir yol izlediniz aydınlatır mısınız beni 😍