Anneyimbennnnn23 belki de hiç olmaz endişe etmeyin,bizim de gündüz hiç bir şeyi yoktu akşam 10 gibi 38 i gördü o zaman bir çay kaşığı verdim,38 olmadan vermenize gerek yok demişti Doktorum ,Sık sık kontrol edin ateşini ,hemen müdahale edersiniz zaten ,bol bol emzirin temas edin demişti hemşire öyle haptim ben eve gelir gelmez göğsüMden indirmedim ,huzursuzluk yapmadı ama çok ağladı nefesi kesildi yavrumun bir tane iğne yakiyormus ondan ,halsiz birAkti bir de ,her bebekte farkli tabi