Anneyimbennnnn23 Arkadaşlar yarın kızımın aşısı var gitmeden önce calpol vereyim diyorum bir kaşık. Tüm gün evde tek olacağım işe yarar mı başka bir öneriniz var mı günü rahat geçirmemiz için
Reyna Anneyimbennnnn23 hemen ilaca basvurmayın iyi bisey değil eğer ateşi çıakcak gibi olursa eklem yerlerini nemli bezle silip kıyafetlerini bezini çıkartın duş aldırın baktınız olmuyor o zaman şurup verin hem belki hiç çıkmayacak benim bebeğimin hiç çıkmamıştı boşu boşuna sokmayın çocuğun vücuduna
Demir-T-C Anneyimbennnnn23 bizim doktorumuz 37,30 geçerse calpol ver dedi yoksa verme ki vücudu dirençlensin dedi zaten yarım saate kadar etkisini gösterir calpol dedi 37.1 olduğu zaman ben verdim hemen 36 oldu zaten
kutaysmom Anneyimbennnnn23 bence bir problem olmadan calpol yada başka ilaç vermeyin. Bizde korkuyla gittik hiçbir şey olmadı. Ben birazda kehribar kolyenin gücüne inanıyorum. O sanki ateşten koruyor. Oğlum 9 aylık menenjit aşısı dışında hiç ateşi olmadı çok şükür.
Anneyimbennnnn23 Reyna Duş aldıramıyorum tek başıma ancak silebilirim peki soğuk su ve pamuk ile mi silmeliyim
dilekliya Bende yarın aşıya götürecem günlerdir aklımdan cıkmıyo kıyamıyorumm ateşlenme olur mu rahatsızlanacak mı diye hep bi endişe icindeyim
Anneyimbennnnn23 Demir-T-C peki ateş durumu olursa gün içinde ne zaman oluyor yani aşıdan ne kadar süre sonra gösterir kendini
Demir-T-C Anneyimbennnnn23 bizimki 5 saat sonra oldu ben birde ne gece 2 saatte biz kalkıp baktım hep
KoalasMom Anneyimbennnnn23 İlaç vermeyin, aşı sonrası takip edersiniz 37,5 a kadar müdahale etmeyin 37,5 üzerine çıkarsa ve yükselmeye devam ediyorsa o zaman calpol verirsiniz
KoalasMom Anneyimbennnnn23 Çoraplarına limon sıkıp ayaklarına giydirin hemen etki ediyor, ılık ıslak bezi eklem yerlerine sürün duş aldırılmıyor 2. Ay aşılarında, ama düşer merak etmeyin
MinnakEgem Anneyimbennnnn23 bizde perşembe olduk aşımızı doktor paranox s fitil verdi ateşi çıkarsa yarım verirsin dedi 37. 6 yı gördüğümde verdim sonra düştü herhangi bir sıkıntı olmadı çok şükür
Beyziikoo Anneyimbennnnn23 Bende çok korkmuştum ama kızım çok rahat geçirdi aşı olmasını bekleyin zaten calpolüde 37nin üzerinde ateşi olursa vermemizi öneriyorlar. Vermeyin derim.