EdaAltun ama soyle sen zaten erken baslamistin dimi ek gidaya ben 6.ci ayda baslamistim 7.ci aya kadar tadimlar surmustu 7.ci ayda kahvalti ve corbalara ara ogunlere baslamistim oyuzden senin tadimlar bittiyse kahvaltida verebilirsin canim mesela seftali suyu verebilirsin havuc suyu turp suyu verebilirsin. Kahvalti olarak ben ilk 1 ay bulamac kahvalti hazirlayip vermistim. Yumurta sarisi labne kendi yaptigim lor peyniri ve peynir alti suyu vede muz karisimi olarak birde avakado oldugnda avakado koyuyordum o sekilde vermistim.8.ci aydan sonra farkli farkli seylere gecis yaptik biz kati gida gibi iste mucver kek gibi falan 7.ci ayda aksam corba yaptim verdim tarhana corbasi yogurt corbasi sebze corbasi gibi o an elimin altinda kizimin yiyebilcegi ne varsa iste