Ek gıdaya altıncı ayda başladıysanız önce tadımları bitirmenizi tavsiye ederim.Çorba için biraz erken çünkü.Verilebilir tabiki ama daha tadacak bir sürü püre var o yüzden diyorum.Vermek isterseniz yoğurtlu yayla çorbası yapabilirsiniz 😊 benim oğlum çok sevmişti.Şehriyeli tavuklu çorbalar da yapabilirsiniz.Tadım yaptırdığınız sebzelerden karışık sebze çorbaları da güzel oluyor.Çorbaya blendır vurmanızı da tavsiye etmem daha kolay pütürlü yer.Aa bir de ben pazılı, semizotlu yemek çorba arası yapıyorum o da çok sağlıklı