Sarah1 alinaannee carsamba gunu kalca usg icin gitcem o zaman sorcam yine ama burda ki arkadaslarin yorumundan sonra icim rahatladi 😊
Duriskonunannesiii Sarah1 sadece anne sütüyle besleniyorsa aylık 1 kg alması zaten en üst sınır yani ben de hemşireyim ama sağlık ocağına gidince ordaki hemşirelere ayrı bir ayar oluyorum, çocuk doktorum beni rahatlatıyor sadece
Yamanikomm Sarah1 Cnm sen kendinde bakabilirsin persentile ben biy ve kilo olarak geri degil gibi duruyor inanki
gulsah-erman77 Sarah1 ilk defa bu kadar saçma birşey duyuyorum bence doktorunu değiştirmelisin 1 kg’a az diyen doktoru ilk kez görüyorum persentil tablosuna sende bakabilirsin gayet normal olduğunu görüceksin abartmışlar