Sarah1 Kızlar bugün 1 aylık kontrolü vardi oglumun, boyu 55 cm kilosu 4200 gr . Biraz geriden dediler moralim bozuldu acikcasi sadece anne sütüyle besleniyor. Carsamba gunu doktoruma sorcam ama sizin bilginiz var mi ? 😔
duygu3437 Sarah1 kilosu iyi bizde 1 ayda doğum kilosundan 1 kiilo fazlaydı 1200 almıştı doktor gayet iyi dedi
Ebruugunes Sarah1 benimkide 32 günlük bizde yeni geldik sagliık ocagından 4897 gram ilk dogdugu da 3200 Di Bi hafta icinde 400 gram aldık 3500 dü gayet iyi dedi doktorda
Nurcan03 Sarah1 saçmalamışlar. Her bebek doğum kilosunun üzerinden değerlendirilir. 1 kilo almış gayet iyi maşallah.
Yamanikomm Sarah1 Cnm sen kendinde bakabilirsin persentile ben biy ve kilo olarak geri degil gibi duruyor inanki
Serapinkoo Sarah1 bende şimdi geldim kontrolden bebeğimiz aynı kilo aynı boyda öyle bişey demedi bence gayet iyi kilo ve boyları kafana takma
adanur Sarah1 saçma buldum🙄 şahsen kızım 3800 doğdu hastane sonrası 3600e düştü. Mama verdim ama çok az belki 1-2 hafta günde 1 defa şuan sadece anne sütü alıyor ve 1.ay gittiğimizde kilosu 4500 dü. Ayda 500 gram aşağısında almaması gerekiyormuş 500gram ve 1 kilo arası ideal
alinaannee Sarah1 canım asla canını sıkma için rahat etsin istiyorsan başka doktora gidin isterseniz çünkü kilo boyu bence normal zaten
Sarah1 alinaannee carsamba gunu kalca usg icin gitcem o zaman sorcam yine ama burda ki arkadaslarin yorumundan sonra icim rahatladi 😊
Ebruayd1n Canm benim bebeğim 37 haftalık doğdu 2350 gram 45 cmdi ve 1 aylıkken 3 700 oldu benimki de geriden geliyor du 3 ay içinde de tamamladı boşluğu bebeğinin bi sağlık problemi yoksa kiloya boya takılma 😊